جلسه اول شامل ارائه توضیحاتی در مورد طرح درس و معرفی و اجرای روش "جورچین و سخنرانی" برای کلاس است که به هر دو گروه ارائه می شود
و آموزش هر دو گروه با هم به روش سخنرانی است، از جلسه دوم دو گروه جدا می شوند. مطالب جلسه اول از لینک زیر در دسترس است:
یک ویدئوی کوتاه ضبط کنید و در ابتدای آن بگویید جزو گروه جورچین بودید یا سخنرانی و به سوالات زیر پاسخ داده آن را به آدرس زیر در تلگرام بفرستید
1. تحلیل موقعیت و تصمیمگیری:
چگونه روش تدریس جورچین به شما کمک کرد تا در تحلیل موقعیتهای بالینی و تصمیمگیریهای مربوط به بیماران مبتلا به بدخیمی توانمندتر شوید؟
2. یادگیری از تجربیات:
آیا روش جورچین به شما این امکان را داد که از تجربیات دیگران در کلاس استفاده کنید؟ چگونه این تجربیات به فرآیند حل مسئله شما کمک کرد؟
3. استراتژیهای حل مسئله:
چه استراتژیهایی را در روش تدریس جورچین یاد گرفتید که به شما در حل چالشهای مرتبط با بیماران سرطانی کمک کرده است؟ آیا میتوانید مثالی از یک موقعیت خاص ارائه دهید؟
4. کار تیمی و یادگیری:
چگونه همکاری با همکلاسیها در روش تدریس جورچین بر فرآیند یادگیری و تصمیمگیری شما تأثیر گذاشت؟ آیا این همکاری باعث بهبود مهارتهای شما در حل مسائل شد؟
5. بازخورد و بهبود:
آیا روش تدریس جورچین به شما کمک کرد که به بازخورد دیگران توجه بیشتری داشته باشید؟
چگونه این بازخوردها به بهبود فرآیند یادگیری و تصمیمگیری شما کمک کرده است؟
نکته پایانی: این سوالات به شما کمک میکنند تا تأثیر روش تدریس جورچین بر توانمندیهای خود در تحلیل موقعیت، تصمیمگیری، حل مسئله و یادگیری را بررسی کنید و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.